K pojištění vozidla

K pojištění vozidla

Co zahrnuje pojištění vozu, které je součástí měsíčních plateb?

Se svým novým vozem získáváte komplexní ŠKODA Pojištění ve variantně Standard zahrnující celou škálu rizik. Podrobně se o nich dočtete v produktovém listu pojišění.

Co je to tzv. Asistent, neboli pojištění právní ochrany řidiče, který je také součástí ŠKODA Online?

Jak už název napovídá, je to parťák pro Vaše cesty doma i v zahraničí. Jeho úkolem je poskytovat Vám právní informace, zajišťovat administrativně-právní pomoc a poskytovat komplexní servis v oblasti pojištění právní ochrany. Díky němu se tak nemusíte obávat např. jazykové bariéry při komunikaci se zahraničními policisty během běžné silniční kontroly, nebo ztráty či zcizení dokladů – Asistent se v takovém případě postará o rychlé dodání duplikátů včetně tzv. zelené karty. Více informací se dozvíte na www.vwfs.cz.

Stal jsem se účastníkem nehody – co teď?

Hlavně klid, na vše jsme předem mysleli. Nejlepším postupem, který můžete zvolit, je následování pravidel, uvedených v obchodních podmínkách Vaší smlouvy ŠKODA Online. Najdete je také v Manuálu řidiče, který máte k dispozici na ŠKODA Online a rovněž jej obdržíte při převzetí vozidla. Určitě v každém případě kontaktujte ŠKODA Financial Services, konkrétně linku Likvidace pojistných událostí +420 224 992 296, nebo zašlete email na skody@vwfs.cz. Pro pořádek připomínáme, že Policie ČR se obvykle volá k dopravním nehodám, při nichž vznikla škoda přes 100 000 Kč, popř. v situaci, kdy došlo ke zranění, či byl poškozen cizí majetek. Nicméně v případě pronájmu vozidla u ŠKODA Financial Services doporučujeme volat Policii ČR ke každé nehodě, nejedná-li se o vyloženě zanedbatelnou událost.

Co se stane, pokud mi vůz bude odcizen?

To je samozřejmě nepříjemné, ale i taková situace se dá řešit. Celou věc neprodleně nahlaste Policii ČR a kontaktujte ŠKODA Financial Services – linku Likvidace pojistných událostí +420 224 992 296, nebo zašlete email na skody@vwfs.cz. Vaše povinnost hradit měsíční platby trvá do ukončení smlouvy. To proběhne například na základě potvrzení o odložení případu, vydaným Policií ČR či jinými orgány. Poté proběhne likvidace pojistné události s pojišťovnou a po rozhodnutí o výplatě pojistného plnění proběhne finanční vypořádání smlouvy. Tento postup samozřejmě platí jen v případě, že vůz nebyl nalezen a vrácen Vaší osobě.

Mám v případě nehody nárok na náhradní vůz?

To si pište! V případě nepojízdného vozidla Vám pojišťovna bezplatně poskytne náhradní vůz a to až na 20 dní v případě opravy vozidla v domovském servisu, a až na 10 dní, pokud se rozhodnete pro opravy mimo domovský servis. Vše samozřejmě závisí na Vámi zvoleném balíčku ŠKODA Pojištění. Dojde-li k odcizení vozidla, pojišťovna Vám poskytne náhradní vůz až na 60 dní.